مصالح

دیوار گچی

گج پیش ساخته-البرز مصالح

دیوار گچی

دیوار گچی پیش ساخته یا همان بلوک گچی 10 سانتی هست به انواع مختلف بیان می گردد در این مقاله که فروشگاه آنلاین البرز مصالح منتشر گردیده است سعی شده است در مورد مراحل تولید و استفاده و کاربرد های دیوار گچی پیش ساخته مواردی عنان شود و شما می توانید آخرین قیمت دیوار گچی یا قیمت بلوک گچی 10 سانتی را از این سایت استعلام بگیرید.

 

بلوک های گچی برای ساخت و ساز کارآمد و بهینه

برای تولید بلوک‌های گچی، البرز مصالح  فرآیندهای تولید متناسب با نیاز محصول شما را ارائه می‌کند: از تک جزء تا خطوط کامل تولید، البرز مصالح با راه‌حل‌های فناوری و دانش فنی خود برای پردازش مواد خام در کنار شماست.

 

بلوک گچی سفارشی شما – کارایی بالا برای ساخت سریع و کارآمد داخلی

بلوک‌های گچی پایدار، انعطاف‌پذیر و سریع برای استفاده، باید الزامات خاصی را برآورده کنند تا به عنوان دیوارهای جداکننده، پوشش محافظ یا دیوارهای شفت عمل کنند. برای تحقق وعده محصول خود، البرز مصالح  شما را با دانش فرآیند و فناوری های جامع برای تولید بلوک گچی پشتیبانی می کند. بر اساس خواست شخصی شما در مورد ضخامت بلوک، فرمت و اتصال درز، ما راه حل های تولیدی مورد نیاز برای ساخت بلوک های گچی جداگانه را در اختیار شما قرار می دهیم. با فناوری های متمایز طراحی شده برای این منظور، شما را قادر به ساخت می کنیم

بلوک های توپر و توخالی
بلوک با زبان و شیار
بلوک هایی با عایق صوتی بالا و مقاومت در برابر آتش

دیوارگچی البرز مصالح (3)

دیوارگچی البرز مصالح (3)

 

مراحل تولید کامل از ایستگاه آماده سازی تا بسته بندی خودکار

البرز مصالح شما را با دانش اثبات شده و تجربه گسترده در کل فرآیند تولید بلوک گچی پیش ساخته همراهی می کند. فناوری‌های ما آماده‌سازی و شکل‌دهی مواد و همچنین خشک کردن و بسته‌بندی و همه جابجایی‌ها در کارخانه را پوشش می‌دهد. ما خدمات مشاوره ای را در نقش خود به عنوان یک مشاور خدمات کامل ارائه می دهیم و خدمات جامعی را در زمینه های زیر ارائه می دهیم:

 

دیوارگچی البرز مصالح (1)

دیوارگچی البرز مصالح (1)

مواد خام – تجزیه و تحلیل و آزمون های عملی تکمیلیمهندسی – مفاهیم و فرآیندهای فردی که بر اساس الزامات ساختار یافته اند
فناوری کارخانه – سیستم‌های دوز و فرآیند با دقت بالا و درجات اتوماسیون خاص مورد نیاز
ادغام با زیرساخت شما – راه حل های فردی یا تمام خطی که به طور بهینه با زیرساخت ساختمان و سایت شما مطابقت دارند.

 

وعده عملکرد ما در مدیریت پروژه: به طور کلی برای اهداف خود فکر کنید

فروشگاه آنلاین البرز مصالح  خیلی بیشتر از یک تامین کننده است. ما درک عمیقی از اهداف شما ایجاد می کنیم و راه حل های سفارشی طراحی می کنیم که از طریق آزمایش در مراحل اولیه پروژه تأیید می کنیم. نتایج خدمات مهندسی ما فن‌آوری‌های کارخانه‌ای یکپارچه است که کاملاً با ایده‌های محصول و ظرفیت شما مطابقت دارد .

 

دیوارگچی البرز مصالح (2)

دیوارگچی البرز مصالح (2)

 

چرا دیوارهای گچی بسیار محبوب هستند

 

گچ از زمان مصریان، زمانی که برای پوشاندن سقف‌ها و دیوارها در معابد و بناهای باستانی استفاده می‌شد، وجود داشته است، اما محبوبیت دوباره‌ای پیدا کرده است و شاید بتوان از تاریخچه آن تشکر کرد.

یکی از جذابیت‌های اصلی گچ، دوام آن است – واقعیتی که به آن کمک کرده است قرن‌ها استوار بماند. هنگامی که صاحبان خانه های امروزی به دنبال راه هایی برای ایجاد خانه ای هستند یا جهت جدا سازی و دیوار کشی به فکر دیوار گچی پیش ساخته می افتند، دیوارها بخشی از بحث خواهند بود. ما با تحقیقاتی که کردیم که چرا بسیاری از صاحبان خانه در حال حاضر به سمت آن کشیده شده اند.

 

گچ چیست؟

گچ در سه نوع اولیه وجود دارد. گچ آهکی معمولاً برای تعمیر ساختمان ها و سطوح قدیمی استفاده می شود. این مخلوطی از سنگ آهک، غبار مرمر و آب است که به صورت بتونه کار شده و روی دیوارها اعمال می شود. پس از خشک شدن ظاهری مرمری به آن می بخشد. مرحله بعدی گچ است که امروزه به دلیل در دسترس بودن آن به دلیل قابل استخراج یا ساخت، محبوبیت دارد. گچ سریع گیر نوعی گچ  محبوب و سریع گیر است که پس از مرطوب شدن سخت شده و سپس خشک می شود. در نهایت، گچ سیمانی (همچنین به عنوان گچ بری سیمان شناخته می شود) ماده ای است که از سیمان، ماسه گچ و آب استفاده می کند تا مخلوطی ایجاد کند که کار با آن در داخل و خارج آسان باشد.

 

تفاوت بین دیوار خشک و گچ چیست؟

اولین چیزی که کارشناسان البرز مصالح می گوید ممکن است در مورد گچ پیش ساخته متوجه شوید ظاهر و احساس صاف تر آن نسبت به دیوار خشکی که قبلا با ملات گچ پوشانده شده باشد . اما در زیر سطح، دیوار خشک با ملات گچکاری شده  با بلوک گچی تفاوت دارد زیرا خمیر یا مخلوطی برای اعمال روی سطح موجود نیست. در عوض، به قول متخصصان البرز مصالح، برای تولید دیوار گپی پیش ساخته گچ بین دو قالب مخصوص  فشرده می شود. کارشناسان اضافه می‌کند که معمولاً در عرض های 10 سانتی تولید می گردند و نصب آن آسان‌تر است، بدون اینکه نیازی به کار دشواری باشد کاملاً مشابه یک کار دستی بزرگ است.

در حالی که تفاوت بین دیوار خشک که گچ کار با ملات و با هزینه بسیار  و بلوک گچی هنگام نصب بسیار آشکار است، این همیشه در مورد محصول نهایی صادق نیست. البرز مصالح می گوید: «اگر هر دو نقاشی شده باشند، تفاوت به سختی قابل مشاهده است.

مزایا و معایب گچ

وقتی صحبت از دیوار گچی به میان می‌آید، حقایق خاصی وجود دارد که ممکن است صاحب خانه را تحت تأثیر قرار دهد. دوام، جذب صدا و هزینه همه عواملی هستند که در انتخاب گچ در مقابل دیوار با مصالح دیگر باید در نظر گرفته شوند.

البرز مصالح می گوید: “دیوار با مصالح دیگر 1/3 از بلوک گچی بیشتر وزن دارد و بنابراین گچ جرم کافی برای جذب صدای بیشتر و فرکانس های پایین تر دارد.” “معمولاً می توانید کیفیت دیوارهای گچی را بشنوید و با برخورد به آنها دوام آنها را احساس کنید.”

طرفداری: رد شدن از رنگ آمیزی مجدد سالانه مانند یک پیروزی به نظر می رسد. البرز مصالح می‌گوید: «گچ می‌تواند رنگ نهایی را در گل نهایی قرار دهد و دیگر لازم نیست آن را رنگ کنید.

طرفداری: دیوار گچی پیش ساخته ارزانتر از دیوار با مصالح دیگر است و به کمی کار اضافی از طرف صاحب خانه نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که کار شما با یک حرفه ای با تجربه لازم برای انجام کار مطابقت دارد.

منفی: ممکن است خلاف واقع به نظر برسد، اما البرز مصالح می‌گوید بزرگترین ایراد دیوارگچی دوام و استحکام آن است. او توضیح می‌دهد: «در حالی که هر دو کیفیت خوبی دارند، آویزان کردن عکس‌ها و اجسام سنگین کمی با مشکل روبرو است».

 

 

آیا این پست برای شما مفید بود؟

ستاره مورد نظر خود را انتخاب کنید!

امتیاز : 5 / 5. تعداد نظرات: 3

اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *